18 września 2018 roku klasy IV-VIII wybrały się na wycieczkę do Sandomierza. Pogoda była cudowna a zabytki i rozkwit miasta cudowny. Po spotkaniu z panią przewodnik na starówce miasta zaczęliśmy poznawać historię miasta oglądając ratusz, mały rynek, a następnie przemieszczając się uliczkami miasta wdrapaliśmy się na Bramę Opatowską skąd podziwialiśmy panoramę miasta i okolic. Następnie zwiedzaliśmy sandomierskie podziemia, gdzie wysłuchaliśmy legendy o Halinie Krępiance, która uratowała Sandomierz przed Szwedami. Odwiedziliśmy również Zbrojownię Rycerską wysłuchując śmiesznie przedstawionych historii o rycerzach. Obejrzeliśmy piękny zamek i wąwozem Królowej Jadwigi przedostaliśmy się do kościoła Św. Jakuba. Ostatnim punktem w Sandomierzu był rejs statkiem po Wiśle. Ostatni punkt w Sandomierzu, ale nie naszej wycieczki. Ostatnim punktem naszej wycieczki był labirynt w Kurozwękach, który udało się nam wszystkim przejść. Wycieczka była bardzo udana. Opiekę na wycieczce sprawowały panie: Magdalena Szczepka, Barbara Gawłowska – Kozak, Ewa Robaszyńska i Elżbieta Pruś. Galeria

Platforma e-learningowa

aktywna tablica

Copyright © 2024 ZSP Bogucice. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.