18 czerwca 2018 roku klasa IV i VII wraz ze swoimi wychowawczyniami i uczniami ze Szkoły Podstawowej w Zagości wybrała się na dwudniową wycieczkę w nasze piękne Bieszczady. Już pierwszego dnia obejrzeliśmy ruiny zamku w Sobieniu i piękne pierwsze krajobrazy Bieszczad, a następnie zwiedzaliśmy i poznawaliśmy historię miasteczka Lesko, którą przedstawiła nam pani przewodnik. Następnie odbyliśmy rejs statkiem po jeziorze solińskim, obejrzeliśmy zaporę wodną na Sanie nad Soliną i Park Miniatur Sakralnych w Myczkowcach.
Nocleg, wyżywienie, wieczór integracyjny z grillem i dyskoteką spędziliśmy w bardzo ładnym Pensjonacie „Gawra”.
Drugi dzień naszej wycieczki to urocza wędrówka na Połoninę Wetlińską do schroniska „Chatka Puchatka”( Daliśmy radę! ) rozpoczęta przejazdem przez Wielką Pętlę Bieszczadzką i odwiedzeniem Cmentarza Wojennego w Baligrodzie. W drodze powrotnej w Bieszczadzkim Parku Narodowym podziwialiśmy żubry a następnie udaliśmy się do Cerkwi Prawosławnej.
Wszyscy cali i zdrowi wróciliśmy do domu. Zapatrzeni na piękne uroki Bieszczad, głodni więcej przygód. Zmęczeni i zadowoleni na pewno będziemy bardzo miło wspominać wycieczkę w Bieszczady.
Bardzo serdecznie dziękujemy za mile spędzony wspólnie czas grupie z Zagości i ich opiekunom. Była to nasza pierwsza dwudniowa wycieczka, która na długo zostanie w naszej pamięci.

Platforma e-learningowa

aktywna tablica

Copyright © 2024 ZSP Bogucice. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.