W dniach 21, 22, 23 maja 2024 roku klasy 4 - 8 wraz z paniami: Barbarą Gawłowską – Kozak, Magdaleną Szczepką, Małgorzatą Rożkiewicz i Agnieszką Musiał  wybrały się na wycieczkę do Zakopanego.

Pierwszego dnia wycieczki o poranku wyruszyliśmy ze szkoły. O godzinie 13 spotkaliśmy się z przewodnikiem i wybraliśmy się do doliny Strążyskiej. Po drodze podziwialiśmy wodospad Siklawica - największy wodospad w polskich Tatrach (tu nasza ekipa wykonała sesję fotograficzną), a następnie udaliśmy się w wędrówkę na Sarnią Skałę. Chwilami było ciężko, ale daliśmy radę, a nasze oczka miały wspaniałą ucztę krajobrazową. Giewont na wyciągnięcie ręki. Oj było pięknie… Po zakończonej wędrówce zakwaterowaliśmy się w pensjonacie  i zjedliśmy tam obiadokolację. Drugiego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy z przewodnikiem w dalszą wędrówkę do doliny Kościeliskiej oraz zdobyliśmy Jaskinię Mroźną. Po powrocie do pensjonatu zjedliśmy obiad, a następnie bawiliśmy się na dyskotece z przerwą na pizzę. Trzeciego dnia odwiedziliśmy Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na zakopiańskich Krzeptówkach (votum wdzięczności za cud ocalenia Ojca Świętego Jana Pawła II w dniu 13 maja 1981 roku) oraz  najstarszy kościół w Tatrach – Kościół Matki Bożej Częstochowskiej. Następnie wyjechaliśmy koleją linową na Gubałówkę skąd ruszyliśmy na Butorowy Wierch. Po zjechaniu na dół poszliśmy na spacer słynnymi zakopiańskimi Krupówkami w celu zakupienia pamiątek. Wieczorem szczęśliwi i pełni wrażeń dotarliśmy bezpiecznie pod szkołę skąd odebrali nas rodzice.

Dziękujemy bardzo za zorganizowanie tak wspaniałej wycieczki!

Gabriela Wilk i Natalia Nowak

Galeria

Platforma e-learningowa

aktywna tablica

Cyberlekcje 3 0 KV 5

Copyright © 2024 ZSP Bogucice. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.