logo wieksze4

Od września w naszej szkole kontynuowany jest program dla uczniów 1-3 GRAMY W RĘCZNĄ

Cyberlekcje 3 0 KV 5

Projekt Cyberlekcje 3.0 jest inicjatywą Ministerstwa Cyfryzacji i NASK-PIB, skierowaną głównie do nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych.

Jego celem jest wspieranie nauczania o bezpiecznym korzystaniu z Internetu poprzez dostarczenie gotowych narzędzi dydaktycznych do prowadzenia zajęć.

Nasza szkoła przystapiła do tego projektu w roku szkolnym 2024/2025.

aktywna tablica

Szkoła Podstawowa w Bogucicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bogucicach wzięła udział w programie "Aktywna Tablica" na lata 2022-2024 i otrzymała środki z rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczyciel w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych w wysokości 35 000,00 zł (środki własne 8 750,00 zł)

 

 

W roku szkolnym 2023/2024 w ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM JEST REALIZOWANY :

 

„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025” dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025

Stowarzyszenie Nowe Oblicze Edukacji w partnerstwie z Fundacją Girls Code Fun realizuje innowacyjny projekt „Tu#programujeMY”, zapewniający wsparcie dla uczniów, nauczycieli i szkół z województwa świętokrzyskiego. Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Celem projektu jest rozwój kompetencji cyfrowych i medialnych, w szczególności z zakresu nauki i nauczania programowania nauczycieli publicznej edukacji wczesnoszkolnej oraz uczniów kl. 1-3 publicznych Szkół Podstawowych z woj. świętokrzyskiego.

Platforma e-learningowa

 

aktywna tablica

Cyberlekcje 3 0 KV 5

Cyberlekcje_baner_2537x832.png

logo wieksze4

Copyright © 2024 ZSP Bogucice. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.